Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


fredag 4 december 2009

Helg igen! Jag har vart med Twix!

I går var jag, husse och matte i bergeforsen hos min bror Twix och busade..
Fullt ös från första stund, dragkamp om Twix leksaker, bet i hans filtar, brottades med vissa inslag av lite juckande..
Våra "gäddkäftar" slog i takt kan man säga men vi har kul!
Våra hussar och mattar fikade och vi fick gå ut i hundgården och jag fick träna på att springa i hundkojsluckan..tog ett tag men sen klickade det, är inte så lätt att förstå som ni tror! :-/

Imorrn ska husse till skogen och jaga älg, jag får vara hemma..:(
Men på söndag ska vi åka till hälsingland och hämta en bil, och då ska vi passa på att springa lite i skogen en sväng innan vi åker hem igen..
Här kommer lite bilder på mig och Twix!
Jag växer ganska fort tror jag, var nån cm högre än Twix och lite tyngre..men man får passa sig om någon månad kanske man är minst igen..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar