Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


söndag 29 november 2009

1a avent och jag har varit på julskyltning

Nu vill jag klargöra en sak, det är inte MITT fel att jag inte skrivit på några dagar!
Husse bara jobbar och jobbar, och det är bara han som kan lösenordet:(
Nu sitter jag här iaf mellan tuggandet och bajsandet och kissandet och kan me stolthet berätta att när jag vaknade i torsdags så hade tandfen vart hos mig med en liten bit grisöra för jag har tappat mina 3 första tänder!!
Iövrigt så traskar dagarna på..till veckan ska jag ev besöka brorsan Twix i Bergeforsen och busa lite..sen om det är väder så ska jag och husse nog fara till skogen en liten tur och springa av mig lite..har ganska gott om energi:)

På återseende!
/Iso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar