Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


söndag 27 december 2009

Home alone!

Idag lämnade vi Iso ensam ett längre tag för första gången, han har varit själv kortare stunder förrut, men nu när vi skulle åka och handla så fick han vara hemma. Jag riggade mobilen i fönstret i köket så jag kunde se hur det hade gått när vi kom hem. Vi var borta ganska exakt en timme, men jag tror inte han bryt sig ett dyft om vi hade vart borta i 4 timmar heller.Första 5 min så traskar han runt lite och hoppar upp på diskbänken sen ligger han på bädden hela tiden och sover i diverse skumma sovställningar och lyssnar på sveriges radio p4. Skönt att han reagerar på detta vis när han är själv, tyvärr blev videon så "stor" så jag fick problem att lägga upp den, ska försöka senare!
/peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar