Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


måndag 28 december 2009

Genomgång


Idag har jag vart badpojke, matte duschade och schamponerade mig från topp till tå.
Tycker det är ganska skönt, även om jag nog skulle smita om jag kunde,fast gör inga större försök.
Igår var det kloklippning, och idag efter duschen vägning och mätning..
Husse å matte har för lite att göra!!

Är iaf 54cm hög nu och väger 19kg

vart lite nysig under veckan men det börjar gå över nu, går det inte över så får vi kolla så inget krypit in i nosen på mig.

Annars är allt bra!

/Iso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar