Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


torsdag 7 januari 2010

Jakt är lika med massa god mat!




Som inte alla vet så är jag inte bara husse till Iso utan även kock, hade en fundering att även komplitera bloggen med lite mat tips, som bilden till höger då jag kokade kålsoppa till 40man under älgjakten i oktober -08. Efter att ha eldat upp vedspisen i samma rum jag skulle sova på natten visade sig vara ett misstag, tror jag vägde 5kg mindre när jag vaknade efter att ha sovit i 35gradig värme, men gott och trevligt blev det!
kommer kanske ta ett litet tag innan jag får in nån recept hörna men ni får väldigt gärna skriva i gästboken om det är nåt ni undrar över i matväg så kanske jag kan konsulta er fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar