Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


söndag 10 januari 2010

9e inlägg kvar till 100! Idag var vi i skogen igen




Upp med tuppen idag igen!
husses pappa Birger hämtade upp oss för att sen styra kosan mot
härnösand, väl framme skulle vi titta in den "nya" vägen som kommit till efter avverkning, helt otroligt vad ett sånt ingrepp ändrar naturen, nu har hararna en ny väg att springa på så jag var där idag och tränade. När husse och gammelhusse satt och fikade så drog jag iväg som en raket uppe på hygget i en skogsbilsväg och försvann runt en krök, husse blev fundersam och rätt vad det var började jag skälla och små driva, då kom husse dit och kollade vad som var på gång men inget verkade konstigt, jag tror jag såg en skogsfågel och sprang efter den.
Alldeles för mycket snö på sidorna så vi höll oss i spåren i 1tim ca sen åkte vi hem.
Tycker det är så skönt att sitta i baksätet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar