Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


fredag 6 november 2009

helg och jag är sur:(


Fredag kväll och husse ska jaga älg i 2dagar..tråkigt:( Jag vill också ut och leka i skogen..

Kanske på måndag och tisdag att vi ska ut och busa lite men det är ju lååångt dit..


Jag börjar växa till mig nu, känner mig mycket kaxigare..mina tänder kliar som aldrig för och jag biter i allt! Framförallt händer och fötter och kopplet..är inte blyg på att nypa till ett öra eller en näsa heller om jag får chansen.

Lyssnar på om jag får bita eller inte det gör jag inte, jag gör vad jag vill, säger husse och matte nej så ger jag mig inte utan strid..å strida ska dom få göra jag ger mig aldrig!

Jag är nog en liten odåga nu..söt vill jag inte vara mer..


Jag är en valp helt enkelt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar