Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


fredag 20 november 2009


Godkväll alla mina hundvänner med hussar och mattar!

I veckan var jag i skogen och ute vid havet med husse pappa Birger och vi var i skogen, jag luktade och sprang och bet på stubbar och grenar..hade roligt helt enkelt!

Var trött i ca en 1tim sen var det fullfart direkt igen! Å vad glad jag blev när jag kom hem till husse och matte, stora kramar och djupa bitmärken fick dom!


Imorgon lördag ska jag och husse åka till skogen och gå en sväng på förmiddagen innan vi ska på middag..ytterligare en lägenhet som ska besökas och sökas igenom och bitas i!


En HAMILTON leder STÖVAR SM!!! GO GO GO GO!!!


På återseende nu ska jag sova inför springningen imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar