Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


tisdag 9 februari 2010

Hipp hipp hurra 6 månader idag!

Ja nu har vi kommit till dagarna då jag och mina bröder kommit halvvägs till vårt första år som harjägare (räv kanske för nån) inte mycket till jakt än men nog ska vi ha hunnit med nåt drev innan vi firar ett år!
Jag mår bra och är fortfarande 56cm hög och väger idag helt oäten 22kg.
Husse har varit lite dålig att skriva här ett tag och jag får inte hålla på själv! Men han har lagt massa tid på arbetet med ungdomsgruppen han tillsammans med jerry jonson dragit igång.

Återkommer om det händer något roligt! :) Tyvärr så händer det inte så mycket nu för tiden:(

1 kommentar:

  1. Grattis du med brorsan! Jag fick följa med farmor till djuraffären idag och hade stora förväntningar:D....Nu vill jag inte va dum, men tanten är liksom seg...Jag ville ha en levergodis, som jag vet att man får om man har varit snäll ( en bra affär), men det hände ju inget så jag tog saken i egna tassar. Jag hoppade upp och RÅKADE välta hela burken runt golvet. Kan du tänka dig att farmor blev arg och muttrade att du är då omöjlig. ha det så bra brorsan Hälsningar Skott Hamilton

    SvaraRadera