Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


tisdag 2 februari 2010

Det hade kunnat varit så..




2Feb och husse är ledig tis, ons, tor..som gjort för att åka till skogen på morgonkvisten, -4 och sol 2dm snö, parningsharar i rörelse och starka lukter av "kissa" som vi säger eller "jösse" som vissa säger el kort å gott haren.


Som gjort för ett första upptag av 6månaders valpen.


Men icke..-15 2meter snö, mulet..och bara skit...




Så vi bjuder på lite iso och husse bilder istället!

2 kommentarer:

  1. Snacka om att va mallig när husse bär Iso :D Han flörtar med sina läsare.

    SvaraRadera
  2. Ja flörtar gör jag jämt..framförallt när jag gjort nåt jävulskap..då sätter jag mig vid toa dörren eller på bädden som en hösäck och plutar med magen låter öronen hänga och så blinkar jag med ett öga..funkar bara ibland..dom blir mer och mer svår flörtad husse o matte..

    SvaraRadera