Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


onsdag 21 december 2011

ja då har en dag till i skogen gått..

Gammelhusse hämtade mig strax före 8, kom upp på en mark utanför Sundsvall, var -6 så det var ingen fara med kylan.
Däremot så fanns det precis som i går inte ett spår efter nån hare, en räv hade gått efter vägen och några rådjur hade passerat, jag var väl inte sådär jätte sugen på att dra nå längre sökturer i den 4dm lösa snön som jag fick pulsa igen, var iaf ute nån timme men som sakt inte ett avtryck i snön och inget luktade det under snön heller som var intressant, fick iallafall springa 9km så lite motion iaf...men både jag och husse vill ju ha drev!
På fredag åker jag och husse till Hälsingland högst troligt på ett område där det är mindre snö och hoppas på att få jaga lite hare då iaf!!
Vi hör givetvis av oss om hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar