Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


torsdag 17 februari 2011

Å herregud! Hur ska jag hinna med??....

( bilden är på mamma Sessan och mig å mina bröder)
...alla födelsedagar,jaktprov,utställningar?? Ja allt..hinner knappt med mina 7 syskon! Nu har jag fått 11!!! Halv syskon med! Ja ni hörde rätt! Mamma Rånedalens Sessan fick 11 valpar (6tikar 5 hanar) igår och pappan till dom heter Stenlandets Tello...
Blir mycket att hålla koll på framöver! Hoppas att alla mina syskon får ett fint hem nu!
Så är ni sugen på att skaffa en som mig..en söt liten odåga som faktiskt kan göra alla möjliga saker..jaga harar..äta plastpåsar, bita på mattor, och massa andra roliga saker så tycker jag ni ska slå till och ringa min uppfödare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar