Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


söndag 16 januari 2011

Kingen

Husse la sig på soffan efter middagen för att slappa, då passade jag på att hoppa ner maten i magen på slusken! :) Så ser man så bra ut igenom fönstret när man står såhär högt.
Iövrigt är det lungt, vargkriget är i full gång, och det är så mycket intensivare än vad många tror, framförallt på internet.
Hur som helst så blir det jobb till veckan för husse, jag ska nog inte göra nåt speciellt, possitivt att det kommit 2dm blöt tungsnö idag, gör nog så d sjunker ihop lite iaf.
Idag när husse å matte skulle äta middag så sa dom att jag skulle gå på bädden då jag ville stå vid bordet å vänta på om nåt smaskigt skulle ramla ner, men så fick jag iaf gå på bädden;-( finns det inget hundfack man kan vända sig till?? Då slängde jag mig på rygg i bädden å bet i en filt, men ingen sa nåt så då gick jag till ytterdörren å hittade nåt å tuggade på, men ingen reaktion..så då tittade jag in i köket försiktigt å la mig på mattan med den värsta surblicken jag kan få till.
Efter ett tag gick jag till hallen igen, då kom matte med lite matrester å blandade i min matskål, men jag fick sitta skitlänge, säkert 3-4minuter innan jag fick köra ner huvudet å äta då matte ropade varsigod innefrån köket, jag är ganska duktig på att vänta tills jag får..om det gäller mat iaf:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar