Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


fredag 7 januari 2011

Fredags tur!

Iso undrar vad husse håller på med när jag skull kolla snödjupet som ni ser på bilden nedan, jag lutar mig bakåt på bilden men snökanten går vid dragkedjan på jackan ungefär.
www.smhi.se sa idag att snödjupet i Härnösand är set djupaste i landet nu med 134cm!!!
Ja som ni förstår..färdig jagat..känns långt till Augusti nu.
Bottenlös snö på minst 134cm...jag tackar jag..
Ensilage balar körde vi ut några idag också, Iso var ju så tvungen att gräva en grop och sen smaka på gräset..var ju så lääänge sen man fick äta gräs sa han..fan vet om det inte är bättre om han röker det istället..vore nåt det..en stenad hamilton på skön hö tripp!

(dra muspekaren över denna text)
Så hittar ni länken och en bild på min bror Topsygårdens Igor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar