Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


torsdag 8 oktober 2009

Nya möten

Idag har jag varit på jättebra humör..träffade en kille som hette olle som nog vägde mer än min husse, han var svart och jätte stor!
Men jag satsade allt på ett kort och flög på han med alla mina kilon:)
Han blev jätte rädd och sprang iväg, hans matte berättade att han var rädd för små hundar som mig!..sicken fegis!
Nu har jag skällt och ylat som en varg för min hemska husse gick 4meter ifrån mig dit inte jag får följa med och det är jätte synd om mig...fast den jäveln bryr sig inte så jag gick och la mig istället..jag överlever nog ändå..
På lördag ska jag åka till hälsingeskogarna och bo där en vecka..kommer nog bli kul med riktigt lantliv tror jag!
Iövrigt så har jag kommit på en sak...det är ingen som äter upp min mat om inte jag gör det..skönt..då kan den stå där hela dagen så kan jag äta när jag vill..eller kanske få nåt godare..men det ville inte husse så han tooog min mat det kräket!! Så det kanske är lika bra att äta när det bjuds?..
Nu är det bus!
/Iso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar