Välkommen

Här inne så berättar vi och delar med oss av vårat liv med Hamiltonstövaren SJCH NOJCH SUCH Topsygårdens Iso.
Vi delar med oss framförallt av våra jaktliga äventyr, men även av det vardagliga livet.
Du är välkommen att följa våra äventyr, och tveka inte att fråga om det är något du undrar över!


måndag 31 maj 2010

utställning och ranta runt i ringen

Nu var det ett tag sen igen! Husse jobbade och sen åkte han på elitloppet en hel helg så jag har inte sett han på 5dagar! Har hängt med matte och husses pappa, jag har väl gått han på nerverna lite grann tror jag då jag har lite svårt att vara tyst när jag blir ensam...fast jag blir ju tyst efter ett litet tag!!
Dom glömmer så fort hur det är att hänga med en liten hundkille som mig:)

Den 12 juni ska vi iaf åka upp till gummboda på utställning! Blir i Junkl och ev en grupp utställning med nån av brorsorna och morsan.
Hade tänkt att strunta i utställning i sommar men nu provar vi iaf får vi se hur det går..har varit ute och tränings sprungit lite idag och det fick väl betyget G...men inte mer..ni vet det är fjärilar som flyger, påsar som prasslar, gräs som luktar, träbitar som ska ätas upp..och när jag inte får då blir jag sur nåt så in i H!! Ordnar sig nog när det finns massa hundar att titta på.

Imorrn tis är det zonträff här i Sundsvall, husse åker nog dit och surrar lite skit och grillar en korv..får vi se om det sägs nåt intressant.

Nu är det mindre än 3 månader tills vi får börja springa i skogen!! Hej vad tiden går!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar